haleluliaaa

träningen gick väl inte sådär skitbra eller jo i början men sen blev det seriöst för mkt, så mot slutet dog jag. Sen hade jag bråkat med min mamma så jag kunde inte gå hem, så fick lalla ute i nästan en och en halvtimme inne i en jävla skog och dagis eftersom att ingen ville komma ut och leka med mig! men så kan det vara, hoppas vi blir många på träningen imorgon vi spelade ingenting idag e så jävla sugen på att spela match, hoppas vi gör det imorgon men nu ska jag ta en lååååååååååååång dusch sen sova. Har bestämt mig för att absolut inte göra nånting imorgon har gått så mkt idag så mina fötter e helt blåa, så måste vila till träningen imorgoon! =)
men nu ringer elika ska hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0