skit rolig söndag

TJENAREH ALLIHOPPA! idag har det varit en skit bra dag. Det började med att jag fick skjuts till sporthallen där Lina&jojjäh va även en massa andra personer efter ett tag kom annie&frida också.
Crabbans lag vann rätt stort, de andra laget var lite äckliga tyckte jag varför behöver vi inte gå in på. Sen skulle jag och lina till centrum för att köpa godis till ikväll men vi fick sällskap på vägen av linas kille och micke. Det blev även snöbolls krig haha jag e bäst på att mula folk och kasta snöbollar, fick några riktigt bra träffar hähä. Sen köpte vi iaf godis , sen kom jojjans mamma och skjusade oss först till Lina sen hem till jojjäh.
Där satt vi och chillade först tills max fixade bastun, efter ett tag bastade vi skit länge omg ni ska veta hur skönt det var, sjävla bastun var ute så vi gick in och ut hela tiden , hahah vi hade snöbolls krig även kristina (jojjans mamma) va med ett litet tag sen körde vi en liten '' lek'' man skulle ut i snön två och två, så skulle man kasta snö på varandra och doppa huvvet i snön sen springa in medans den andra hade gjort de fett varmt där inne fattar ni? haha men de va iaf fett kul att vara ute eftersom man höll på halka hela tiden XD
Sen chillade vi lite till där inne och snackade om , nej tyvär det får ni inte veta.
Sen var klockan runt 7 då gick vi in och chillade lite, först skulle vi kolla på film men vi ändrade oss och dansade ''dansmatta'' hahah jag var bäst på det, *nooot* haha det var skit kul endå. Sen vid kanske 9 tiden var vi hungriga så Kristina fixade skit god middag det blev spaghetti med köttfärssås, gurk  vatten och små tomateer som jag ääälskar!
sen på matbordet började vi snacka om allt möjligt bla om ''bettstjärna'' haha lina va bäst på att förklara =)

Efter maten började vi busa vi gjorde massa olika saker som va grymt kul som jag tyvär inte kan skriva här i bloggen, kan säga att vi ringde ett samtal som va fett lång men skit rolig. undrar om jag kommer dö när skolan börjar?
sen va vi innte på datan lite forsatte äta godis, sen bestämde vi oss föra att flyga haha de bästa var att Jojjan satte på låten '' I belive I can fly '' hähä. Sen gjorde vi '' hästen'' som jag också var bbäst på, eller inte. haha kom hem runt kanske elva tiden nångång.
jaja det var det vi gjorde och vi hade det skit roligt och skit mysigt =)......vi spelade in filmer också får se om jag lägger in  dom när lina skickar.


Men jag är hur trött som helst, imorgon som sagt måste jag vakna tidigt eftersom jag ska käka frukost hos kussen sen ska jag möta micha i jakan och åka in till stan hoppas jag hittar ngt förmodligen ska jag köpa bambosar eftersom elika sa att tre st kostade 100kr?
vi får se, nu ska jag duscha hhhhhhhhhhejdåååååååå



OCH DEN HÄR BILDEN TOG JAG I TORSDAGS MELANIE! =)

Kommentarer
Postat av: melanie

mohaha ;)

2009-02-23 @ 11:11:36
Postat av: tubah

hahah xD

2009-02-23 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0