skitbra dag

TJAAAAAH ALLIHOPPA! e på jätte bra humör idag. ska berätta om gårdagen. Det började ju som sagt med att jag jobbade, sen vid tre tiden åkte jag in till stan. Jag gick runt där i kanske en timme och vet ni vad jag köpte? en balklänning´! den e så jävla fin, tänker tyvär inte berätta hur den ser ut, det får bli en överraskning =)
sen forsatte jag lalla runt där ett tag till, fick med mig en fin t-shirt från gina också , lägger ut bilder ikväll.
Sen vid 5tiden mötte jag upp Sofie dårå vi gick runt i Gamla stan och käkade på Pizza Hut, det var jätte gott.
Sen vid halv 7 åkte vi till fryshuset när vi väl var framme så var det nästan 20min kvar tills matchen skulle börja, så vi satt och spanade i killarna vi skulle gissa vem som var bäst, och jag hade rätt det var en kille som var skit kort då menar jag verkligen KORT! han dunkade och gjorde coolaste grejerna helt sjukt!....08var så klart bäst och dom vann! haha men nu ska jag berätta en sjuk grej som hände vid halvlek pausen. Jag och sofie går ner från läktaren för att köpa godis, då pratar en kvinna i micken om att det ska va en ''basket tävling'' så vi stod kvar där nere för att kolla. Sen helt plötsligt så puttade några tjejer fram mig på plan? HAHAHAH helt plötsligt stod jag där framme och visste inte vad jag skulle göra haha det var kanske 100-200 pers där som kollade på? men iaf man skulle rulla bollen skit länge så skulle man kolla ner samtidigt sen när hon sa '' GO'' skulle man springa och skjuta i bollen, och eftersom att jag e bäst så satte jag bollen första gången =) haha det pinsamma var att jag ramlade mitt på plan eftersom att jag vara så yr så tappade jag mitt örhänge och jag vene vad -.- alla skrattade åt mig! HAHA men jag vann ju skit bra pris, fick en stor guld necessär med massa hår produkter från schwarskop b,l,a hår spray,hårinpackning,shampoo och sånna saker så jag blev skit glad =) sen vid 9 tiden var matchen slut, då åkte jag hem ändra från gullmarsplan till jakan det tog typ en timme -.- sen kl 10 kom mamma och hämta mig från jakan.

När jag kom hem visade jag klänningen för min madre hon tyckte den va fin också! Sen överraske pappa mig, han hade köpt hsm3 den e sjukt bra, och nej jag skiter i om den e barnslig jag älskar den =)! Så jag och min lille brosha kollade på den hela kvällen, sen somnade vi.
Och nu e jag på jobbet ska hem om en timme, idag går min favvo serie på tv-på turkiska dårå så ska kolla på den, men måste köpa chips innan =)
och snart e det skola måste plugga imorgon, fast jag och mamma ska till stan och köpa en väska&skor de ska nog bli kul, Och jag längtar till nästa vecka för då ska jag komma igång på riktigt med träningarna, tycker basket har blivit mkt roligare helt plötsligt hehe :P
Men nu ska jag forsätte jobba skriver mer ikväll kommer även lägga in bilder på priset och t-shirten jag köpte men ha de gött så länge så hörs vi puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0