en dag med michaaaaa

äntligen hemma. ni anar inte hur stressad jag har varit idag. Det började med att min jävla telefon inte hade laddat så den hade lagt av på kvällen, så alarmet funka inte. jag skulle vara hos min kusin klockan 11 jo vad händer? jag vaknar fem över 11. stressar mig upp, ringer mamma och dampar för hon inte har lämnat buss kortet mitt hår va skit äckligt det var ju tänk att jag skulle duscha på morgonen. Sen får jag platta håret slänga på mig kläderna ta pengar sen springa.
 sen käkade jag frukost halv ett gick jag ner till bussen missade den precis så jag fick vänta i 15min, sen trode jag att jag hade tappat mina pengar för jag hittade dom inte. Sen började en kvinna snacka med mig ba har du tappat din penna?
haha iaf.
tillslut hittade jag dom och bussen kom, sen mötte jag upp micha så åkte vi in till stan. Vi lallade runt där lite sen åkte vi in till skanstull där jag köpte 4par bambosar haha jag köpte ett par gröna också för micha tyckte dom var coola (a) sen åkte vi till kista för alida skule göra flätor på oss sen skulle vi göra vp men hon kunde inte så vi taggade till veddesta och solade haha påvägen hade vi snöbolls krig det var kul. haha omg juste de va kaos inne i solarium rummet för vi fattade inte hur man skulle göra och vi blv typ inte ens bruna bara i facet jaja det var endå skönt.
Sen käkade vi sen var jag tvungen att gå hem eftersom att jag ska träna och micha åkte tillbaka till kista. Så såg min dag ut och nu är jag för första gången taggad för u20 träningen, hoppas det går bra =) e fett sugen på att spela match......men nu måste jag börja fixa mig inför träningen hejdå allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0