sportlovs palatset& sportlovs dunken

alååååååh. äntligen har jag tid för att sitta framför datan, haha det där lät som om jag var beroende av data. tänkte berätta om gårdagen först. Det började med att jag började fixa mig, haha elika fick hjälpa mig med vad jag skulle ha på mig och det blev- svarta jeans tights-vitt linne- svart kofta över och mina höga nike skor. Sen åkte jag och mamma till ica och handlade sen vid kanske halv 2 tiden mötte jag upp micha,cammah och narin vi gick in till sporthallen och lallade runt mest träffade på massa människor och sådär. haha bästa va när alla vi gjorde hoppborgen. Men sen blev det tråkigt så vi gick till simhallen satt där med folket och snackade men sen va de inte kul där häller så jag och micha taggade till centrum åt godaste kebaben. Sen gick vi till sporthallen igen och solade- det sög ska ni veta.
Sen va jag skit trött så jag åkte hem vid fem tiden. När jag kom hem hjälpte jag mamma med att baka och städa eftersom att vi ska få massa gäster imorgon men jag är inte hemma yeees.
Sen satt jag och lille broshan och kollade på film med kladdkaka och chips jag vet att jag tjooock.


Sen idag vaknade jag runt 9tiden käkade frukost,fixade mig sen tagga till sporthallen där det var sportlovsdunken dårå. Sportlovsdunken e en baskettunering om ingen visste det. Vi vann 3/5 matcher jag tyckte endå att vi spelade rätt bra. Sen käkade vi och sådär, a juste sen vare ju BUMPEN föfan och vet ni vad, jag kom faktiskt tvåa stolt =) haha det roliga var att marcus han som vann dårå ba, aaa Tuba du får inte köra ut han bakom mig för dina scott sitter och jag vill inte åka ut, haha precis efter det körde jag ut killen framför mig, ingen som fattar kanske men det var iaf ruuuligt =)
Efter allt var slut kanske vid halv fyra tiden gick jag och kussen till centrum käkade mat sen gick vi hem till han och kollade på high school musical 3 den e jätte bra tkr jag faktiskt ++ och nu sitter jag här hemma och är helt död, imorgon ska jag faktiskt jobba och tjäna liet extra pengar wohow.


Men nu ska jag ner och kolla på film med familjen, och snart kommer kusinerna hit också najjsss juh föfan ha det gött ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0