sportlov föfan

tjenareh alla snyggingar! idag i skolan var det mkt bättre gick på alla mina lektioner förutom att min lärare fick lite små damp på idrotten, men det gör inget för det var endå bara en vikarie. Sista lektionen var svenska då vi hade svenska nationella-muntligt. Fast jag redovisade inte dårå, men jag disskuterade och sådär, jag tror det gick bra iaf.

Efter skolan chillade vi lite som vanligt, var skit trött och hade ont i huvet hela dagen. Sen taggade jag och elika hem till mig käkade mat, chillade snacka och kollade på bilder. Ska lägga in en bild på rihanna efter att hon har blivit misshandlad, så jävla äcklig så det inte e sant!
Men nu gick elika precis för att möta melanie vi ska ner tll centrum, sen ska jag och elika ner till gymmet och träna yeääääh sen ikväll får jag inte göra så mkt eftersom att jag är förkyld så mamma vill inte att jag blir sjuk så hon ska köpa chips och choklad till mig, så ska jag tjocka mig här hemma ikväl, så ser min fredag ut iaf. hoppas ni andra har en underbar helg och loooov, juste fan de e ju SPORTLOV! fan vad jag komemr sova ut......men nu ska jag till bussen hejdå!



Kommentarer
Postat av: melanie

sådär såg du inte ut idag hörru ;)

2009-02-20 @ 19:37:51
Postat av: tubah

haha nej jag vet , står dt någon stanns haha :P?

2009-02-20 @ 20:40:12
Postat av: tubah

haha står det ngn stanns att jag gör de =)?

2009-02-20 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0