skööööön tisdag

shulelulu, haha min mamma fick skuldkänslor efter igår så hon gjorde en jättegod frukost till mig  mohaha.
haha vet ni när jag vaknade idag? halv 2, seriöst jag sov fett länge och nu är jag hur pigg som helst. Idag ville jag som sagt gymma, men elika skulle göra de på kvällen men då har jag träning så där sprack den iden.
jaja, idag ska jag bara vara hemma och chilla tills klockan 6 för då har jag träning fan vad jag ser fram emot det =)
Får se vad som händer på kvällen, juste fan min kusin ska komma hem till oss idag. hehe då blire säkert ngt kul ikväll det var allt jag hade att skriva heeeeeeejddååååå!


* GLÖM INTE ATT ANMÄLA LAGET TILL SPORTLOVSDUNKEN, SISTA DAGEN IDAG*
* Frida
*Annie
*jusefin
*tuba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0