jag e jätte trött!

tjenareh, hemma efter träningen. Det gick väl inte sådär jätte bra för mig om man säger så, men jag försökte göra mitt bästa endå. Efter träningen kollade vi på dam matchen tyvär så förlorade dom men jag tyckte dom spelade bra faktiskt. och det fanns en skit skarrig kille i andra laget.....
När jag kom hem käkade jag skit god middag,biff&stekt potatis med sås mums. Sen bakade jag kladdkaka, fy fan vad den va äcklig slängde hela kakan på direkten. sen fixade jag popcorn istället med varm choklad och kollade på en film.
Nu e jag jätte trött, imorgon ska jag som sagt till den dära grejen i sporthallen ser ut som de blir jag, Narin,Micha och Camilia. 
har inget mer att skriva hejdå alla som läser min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0