chill söndag med kussen

heluuuuuu =)....lördag ida dårå, det började med att jag fick stressa mig upp eftersom att jag skulle jobba -.-. Slutade runt fyra tid och fick skjuts hem av mina morbror, jag e fortfarande jätte förkyld och mår inte alls bra hoppas det inte blir värre bara! När jag väl kommer hem ser jag att mina kusse e hemma hos oss, jag frågar först om han vill gå på bio men sen pallade vi inte så vi bestämde oss för att gå ner till ica hyra film, köpa chips och gå till han. Det gjorde vi också, vi kollade på barnhemmet och nej den var inte alls läskig som alla säger.
Sen vid tio tiden kom mamma och hämtade mig, alltså hade vi en chill och skit mysig dag, kunde ju endå inte göra nånting annat eftersom att jag e förkyld och min hals dödar mig. Imorgon ska jag inte häller göra nånting måste vakta min lil'brother men lite senare ska jag kolla på crabmans match föfan....=) a juste ska gyma innan med min farbror också.....
På måndag ska jag in till stan, antagligen med camilia men vi får se....sen blire kista och sen träning på kvällen med u20 som jag ser fram emot.
På tisdag, ngn som vill göra nånting? träning på kvällen
Onsdag: Vara med Narin sen tagga till den dära roliga grejen i jakan.....
torsdag: sportlovsdunken, sen gå på 'konsert'' med angie =)
fredag: jobba, gyma, vara med ngn.
lördag: vara med natta men inte 100% ännu.  
söndag:sova halva dagen, sen chilla


lite saker har jag iaf planerat =)......men nu ska jag göra en smoothie sen duscha ha det bra allihoppa och njut av lovet föfan!


haha jag som fryser ihjäl påväg till rinkeby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0