27februariiiii...........snart e de skola -.-

shuuuue allihoppa. sitter nu här och väntar på att min morbror ska komma så vi kan åka till jobbet. Ni anar inte hur trött jag är. Efter jag har jobbat ska jag åka in till stan och kolla om jag hittar det jag behöver, men vi får se som sagt. Sen på kvällen ska jag och min mentor Sofie åka in och kolla på nä 08 spelar, jag vet ännu inte om de e killar eller tjejer men de lär vi ju få se.
Men nu ska jag fixa det sista, langar säkert in ett inlägg på jobbet också herrrååååååååååååå.


23 januari glömmer aldrig!

Kommentarer
Postat av: W

sv: tack så mkt, hah mamma gjorde dom ;p

najce bloog ;)

2009-02-27 @ 15:32:51
URL: http://lovinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0