22februariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

godmorgon! idag mår jag mkt bättre faktiskt vilket käns sjukt skönt. Jag sov även skitbra inatt och vakna inte förän vid 12 tiden så jag har verkligen sovit ut. Men tror inte jag kommer kunna somna tidigt i natt menmen.....Det är bara jag och min lille broder hemma just nu haha det är fett skönt venne vart dom andra är, eller jo pappa jobbar och mamma skulle typ åka och träna jag venne.
Jag hinner tyvär inte gyma idag eftersom jag måste vakta min lille brosha nu ett tag sen runt halv fyra tiden åker jag och kolla på crabbans match together with hagel,jusefin,annie och kanske frida =) det ska bli najjs.....hah  men jag önska angie kunde vara där också hon e så rolig och kolla på matcher med hehe.
Ikväll ska jag hagel och jusefin hem till jusefins mysigaste hus och äta godis&kolla på film alltså bara chilla ska bli skit mysigt älskar hennes hus!
Det ska jag göra idag iaf , och imorgon e jag bjuden på frukost hos min andra kusin sen är det stan och sola som gäller, och träning på kvällen.
ha en rolig dag för det kommer jag ha så hörs vi antagligen imorgon, eller hinner nog skriva ett inlägg innan jag taggish också.... =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0