FREEEEEEEDAG

shulelulu. hur e läget med alla? själv känner jag mig inte helt frisk idag faktiskt, ont i huvet och sådär.
Tänkte börja berätta först lite om vad jag gjorde igår kväll, för er som undrar. ni som inte undrar behöver ikke läsa.

Sist jag skrev var jag ju påväg till träningen.jag och Lina skulle ju mötas innan vid tallbohov och skjuta lite innan. men när vi väl kommer dit så funkar inte linas nyckel grej -.- så då kunde vi inte göra något åt saken, och båda hade ingen jacka så vi fröööööööööös.inte najs de.  sen fick vi precis sms av crabban att vi tydligen skulle vara i jakan skolan, så då fick vi ta en låååång promenad dit.när vi väl var framme så vare helt tomt så jag och lina satt och snackade lite, trevligtrevligt!
 
sen kom crabban iaf, och träningen började.
Vi var 4personer på träningen YEEEEEEEEEY. det var iaf jag,lina,jennifer&annie. Vi körde mest massa skott övningar, det var väl rätt så skönt. Men eftersom vi inte va så många så kunde vi ju inte göra så mkt.Så vi slutade även tidigare.
Men jag och lina ville iaf spela match, det var skit länge sen jag spelade iaf ;o så då sa crabban att vi skulle spela match mot p93-91killarna. saaaaaaaaaaaaay what? fast armstroooong&crabman skulle vara i vårat lag.
Först värmde vi upp, och redan då va alla typ döda iaf jag. Och jag lyckades få en riktig grooooov church eller hur de nu stavas utav en viss kille, seriöst jag trodde jag skulle dö?   nej jag skojar bara det gick bra.
Det var iaf skiiiiiiiiiiiitkul att spela mot dom, vi kanske inte vann, men det e iaf bra att möta hårdare lag så man får träna lite iaf.

haha fan vilket långt inlägg det blev om en träning? xd aja. Sen åkte vi hem till mina kusiner eftersom mina sysslingar var där. Vi firade min sysslings mamma eftersom hon fyllde år, så det blev tårta och en massa godmat! jätte trevligt. runt 1 tiden åkte vi hem och jag soooooooooooov på direkten va så himla trött.



Dagens planer är iaf att möta elma i jakan sen fixa liet grejer, sen hade vi tänkt att grilla. länge sen vi gjorde ngt, sen skulle vi antagligen hem till henne och kolla på film, men vi får se om jag orkar eftersom jag inte e helt frisk.
Då får jag väl säga hejdå så länge, jag vet att det blev ett långt inlägg, men de e min blogg så jag skriver hur mtk jag vill mohaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0