fredaaaaaaaaaaaaag


SHOOOOOOOOOOOOOOO BREEEEEEEEEEEEE!
ärligt talat har jag inte blivit bra på att uppdatera? jo det har jag!
ïaf så mötte jag elma runt kanske 5tiden i jakan köpte lite grill grejer och choklad, sen skulle det komma lite folk men så blev det inte så jag och elma satt på hennes gård och grillade med hennes lill syster. mja det var iaf mysigt, länge sen man gjorde ngt med henne :) Runt halv åtta tiden åkte jag hem, jag vette fan varför men jag var galeeeeeeeet trött!
sen vid 8tiden mötte jag upp elika vid gulan, vi satt och snackade som vanligt om ALLT..........mkt trevligt. runt halv nioe tiden gick jag hem och kollade på en skitbra turkisk film tillsamans med min kusin som var hemma hos oss.
Oj klockan e redan snart tolv, tider går snabbt när man har kul.......
näh driver bara med er.

ska snart iaf borsta tänderna och krypa ner i min säng, sen sätta på en bra film! Imorgon ska vi åka till sysslingarna som bor i skärlholmen, vi ska käka middar där så hela kvällen kommer spenderas där, mkt najjs! åååh snart e lovet sluuuut-.-
JAG ÄLSKAR LOOOOOOOOOOV men inte långt kvar till sommar lovet nu (a) men först är det göööööööööööteborg! =) fy fan vad kul de kommer bli!  på tal om sommarn, har jag skrivit att jag åker till turkiet 14juni i nästan 2månader? kan ni fatta hur brun jag kommer bli, längtar som fan! den här sommarn kommer bli bra, känner på mig det mohahah :)



föressten så snackade jag me elma nyss om skolbalen, nånting man har väntat på länge! jag tror det kommer bli skit kul :) och nu är det inte så långt kvar......jaja orkar inte skriva nån mer ska lägga in bilder från idag nu sååå tjadå!

Kommentarer
Postat av: elika

T: "asså ja skriver 24 att ja ska träffa mina sysslingar, men VAFAN DE E JU INTE SAMMA SYSSLINGAR !!!!"



hahahahahah ;)

SIS HÄLSAR :D

2009-04-11 @ 00:31:03
Postat av: tuuubaah

HAHAHAHAHA BBÄSTA XD men de e sant, vad ska man göra om man e turk så har man 100 olika sysslingar :)



hälsa tillbaka! :)

2009-04-11 @ 00:56:19
URL: http://tuubish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0