TUUBISH IS BAAACK, BITCHEEES

shooooooooooooooo bre! jag vet att jag inte har uppdaterat på väldigt länge. Men det har hänt väldigt mkt på sista tiden båda bra&dåligt.
Först hände det en massa dåliga grejer, och de va anledningen till att jag slutade blogga, orkade helt enkelt inne!
Men nu börjar det hända grejer! :) så jag är lycklig.!
mja vad ska jag skriva om igentligen. Igår kom någon olle waller till skolan och snackade på, seriöst jag höll på somna? jag tkt de va väldigt tråkigt. jaja sen åkte jag till min syssling och chillade med henne hela dagen sen hennes kompis också. Eller juste, först va jag med henne i hennes skola haha det bar kul! Sen åkte till något ställe  där de va skitfint! typ vid en strand det var mysigt de!
jaja orkar inte babbla på en massa saker.

Idag dårå var jag i skolan, och skolan har börjat bli roligare kanske för att mitt liv börjar bli bättre? jaja jag ska vara gladare från och med idag har jag bestämt mig för! hahah sen var de typ massa små bråk i skolan, seriöst hur fan kan vissa personer vara så skarriga? helt sjukt hur folk beter sig. Ska bli väldigt skönt att slippa viksjö, fast om man kollar från andra sidan så kommer de bli svår också, för jag älskar faktiskt min klass även om vi har bråkat en massa så älskar jag verkligen alla i klassen, vi e 9G föfan!

okej nu har jag babblat för mkt men de va lite om vad som har hänt på sista tiden. Jag ska försöka göra bloggen lite roligare så snart som möjligt. NÅGON SOM VILL HJÄLPA MIG MED DESIGN GREJEN? JAG SUGER VERKLIGEN!
nu ska jag börja fixa mig lite smått till träningen, men slänger säkert in ett inlägg innan jag taggish jao!

Kommentarer
Postat av: Elma

HAHAH bääästa idag !

2009-04-28 @ 20:17:04
Postat av: rebecca

viksjöskolan var bäst, saknar som fan! :( förresten, vad har du valt för gymnasie och linje? :)

2009-04-28 @ 20:43:42
URL: http://bexis.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha kanske det :P men det var ändå så jävla najs att gå i högstadiet! :O aha okej :D jag läser samkultur på cybergymnasiet ;P

2009-04-28 @ 22:41:39
URL: http://bexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0