tooooooooooorsdag

HELLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUU, hur e läget människor!? kul att vissa kommenterar blir så mkt roligare att blogga så fortsätt! =) och ni som inte vågar kommentera, ni e så tråkiga! iaf....skön skoldag två lektioner, sen åkte vi till mosken. Alla tog på sig dräkter, de såg faktiskt kul ut hehe ;p ska lägga in bilder sen! Sen åkte vi tillbaka, men jag&lajnuus gick av vid barkarby tog sällskap till bussen sen gick av vid veddesta. vill ni vete vad jag gjorde? jag tog hål i örat! :D :D men bara en där uppe på höger öra. trodde de skulle göra ondare!? dert gjorde faktiskt inte ont, eller jo efter det blev rött också. Men det gör inget eftersom de inte gjrode ont när ja tog den, så nu är det klart. Ska försöka övertala mamma så jag får göra ett till bredvid. Iaf sen ville jag åka till sysslingen men det fick jag inte -.- bara för att vi skulle fira valborg med kusinerna, och vi skulle få gäster imorgon så jag måste tyvärr stanna hemma. Men det gör inget, för vi har andra planer som vi ska göra om två veckor kommer bli riktigt kul! :) yeäääh så är det sörrni!

Har inget mer att skriva just nu så pöösshej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men det är Jens som har det ;) Det var med hans mobil jag tog bilden med <3

2009-05-10 @ 20:22:50
URL: http://carruuo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0