MIIIIIIIN DAGGG DAMER&HERRAR

ouuuuuuuuuf, det avr fett länge sen jag skrev! men ibland orkar man bara inte.
Nej nu ska vi se om jag kommer igång igen!

Kan börja berätta om dagen, skolan var som alltid lika tråkig som alla andra dagar. Fast det är rätt så kul när man är med klassen, för då skrattar man iaf.....haha jaja.
Sen vid 6tiden var det träning som gällde, crabman hade tydligen åkt till TYSKLAAAAAAAAND med armstroooooooong. Så gunilla hade vår träning, jag tkt de va en bra träning, även om det var lite mera rolig träning. Fast man blev iaf skit svettig,iaf jag, samtidigt som man hade roligt fattar ni!?
jaja, sen skulle jag och min vän frida ta oss ner till jakanskolan för att lämna in en lapp om city summer, för vi vill ha jobb där. Fast vi fick skjuts av annies mamma.
När vi väl kommer dit och ska kolla vart peter är så säger annie MEEEEN PETER ÄR JU I TYSKLAND TILLSAMMANS MED CRABBAN SAAAAAAAAAAAAY WHAT!? hon kunde ju inte sagt det lite tidigare så man inte gick dit i önödan fast tommy sa att man kunde lämna de e någon brevlåda så vi gick till sporthallen. fast bara jag och frida, sen skrev vi våra namn STOOOOOOOOOOORT som bara den och langa in den under dörren, haha vi hoppas han ser det eller hur frida? xd

Just nu har vi gäster som vanligt och har precis ätit världens godaste annans paj, ouuups kom på att jag inte har ätit någon middag idag!? fast jag åt ju en pommes i simhallen.....
Nu ska jag ta en feeeeeeeeta ducsh, skriver ett inlägg efter som jag tror kommer bli lite roligare........

Kommentarer
Postat av: frida

haha, jaa! jag kom på att... tänk om d är en matta innanför dörren, så ligger lappen under mattan?! :o HAAHAHA, d skulle vara jätteroligt :D

2009-04-16 @ 22:50:16
URL: http://ffridalindberg.blogg.se/
Postat av: tuuuubishen

hahaha fan nu blir jag rädd!? xD

annars kan ju jag smsa han eftersom '' han alltid brukar svara '' :p

2009-04-16 @ 22:55:10
URL: http://tuubish.blogg.se/
Postat av: tuuuubishen

hahaha fan nu blir jag rädd!? xD

annars kan ju jag smsa han eftersom '' han alltid brukar svara '' :p

2009-04-16 @ 22:55:11
URL: http://tuubish.blogg.se/
Postat av: frida

haha, förlåt ;d jag kom bara på att det hade varit jätteroligt ^^ a du kan ju skicka ett sms å säga haha :P

2009-04-17 @ 15:37:41
URL: http://ffridalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0