klockan slår snart 1

                                                      
                                                                           så här såg man ut idag dårå! svarta mjukis, med stoooor vit aadidas t-shirt. hur skööööönt som helst! 
  ni som känner mig vet ju att jag hade hål hur ska man säga '' där inne'' i örat, de heter typ tragusen tror jag? iaf, och så klantig som är så lyckades man ta sönder örat. så nu är min tragus i två delar haha ser hur sjukt ut som helst! xD
men nu är det så att jag älska att ha hål i öronen så jag funderar på att ta där igen? fast denna gång på andra sidan.
så nu ska ni får rösta:

tycker ni att jag ska ta bort mina hål och bara ha kvar dom där nere, sen ta ett hål där uppe?
eller ha kvar som det är (två på båda sidorna) och ta på tragusen på andra sidan?
RÖSTA NU FÖFAAAN så jag kan bestäma mig och ta hål på måndag!
juste, någon som vill sola med mig på måndag?

har iaf tvättat ansikten, så nu är det lent. nu ska jag bara dricka '' kvälls vatten'' som jag alltid gör sen sätta på  en braaaaaaaa film. och krypa ner i sängen. puss&godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker 2 hål i vänstra och 3 i högra 2 nere och 1 uppe;)

2009-04-11 @ 01:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0