jag längtar galet

sådär nu har jag duschat och e fräääääääsh som en jag venne vad!
gud vad jag e trött, har skit ont i fötterna inte bra de! känner mig som ett ccccp när jag går -.- jaja.


Planerna för imorgon är att åka till sysslingen efter skolan. Vi har lite små planer på olika saker så vi får se vad som händer, kommer säkert bli skitkul hon bor ju själv med sin syster i en läääägenhet så det kommer nog bli mysigt!
Får se vad vi gör med, åker säkert till skärlholmen centrum eller ngt.........men jag ser faktiskt fram emot de skit mkt!
på söndag är det stan som gäller orkish inte berätta nu vad vi ska göra. kommer säkert ta en massa biler i helgen också najs va då blir nog bloggen lite roligare.

Det var lite om vad som händer i heeeeeeeeeeeeeelgen människor. saken är att det kommer bli fett jobbigt för jag har idrott imorgon, så jag måste ha all min packning plus gympa kläder, skor...........waaa hela jävla köret kommer bli skit jobbigt" -.- får se ska försöka övertala mamma att hämta sakerna från skuuuuuuulan.
Nej men gud vilket tråkigt inlägg det blev, jag är faktiskt trött!


ah juste måste också bara säga att nästa vecka spelar vi sluuuuutspel åååh ni anar inte hur mkt jag längtar! =) har även snackat med min vän ailin idag självklart snackade vi om hur taggade vi va till göteborg, och att vi skulle bomba med bilder och ****** iår! seriöst, blir så jävla glad bara utav att snacka om de!

HAHA NEJ NU RÄCKER DET MINA VÄNNER GODNATT PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: adriana

grattiis gumman §

2009-04-18 @ 00:48:20
URL: http://aadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0