8aprillllllllllllllll

nu är jag hemma. jag och annie gick runt i barkarby, letade efter basket skor till henne. seriöst man kan inte hitta några fina basket skor? man blir fan sur -.- det finns typ 1000olika sorters fotbolls skor? men i vissa affärer finns det inte ens basket skor, inte för tjejer iaf. DOM FÅR BÖRJA TILLVERKA FINA BASKET SKOR FAKTISKT,TYCKER JAG =).
Annie köpte iaf två st t-shirt som man kan träna i och jag köpte ett basket  linne som verkade skit skön. Så den ska jag ha på mig imorgon hade jag tänkt =)

Har krigat för att få tag på elika nu, e skit hungrig och vi skulle käka kebab. Fast nu svarade hon, men hon hade redan käkat -.- fast hon ska följa med mig. Vi ska väl gå snart. Föressten har mamma köpt hem skit mkt godis&chips så jag e lycklig mohahah :) men nu ska jag gå skriver mer sen bajjsbajjs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0