13april

tjenareh! jag e sjukt trött orkar inte skriva igentligen, men ska berätta lite vad jag har gjort i helgen.
I lördags som sagt var ju jag hos min syssling, vi hade det riktigt roligt. Vi käkade god mat, sen gick vi ut, vi skulle igentligen bara ta en promenad men vi va ute ca 3timmar. haha fråga inte vad vi gjorde, träffade bla folk vi inte kände och tände en brasa HAHA helt sjukt, sen gjorde vi massa annat kul som jag tyvär inte kan skriva ut här (a)

Igår gjorde jag inte så mkt, åkte till kista, köpte bara en lotion.  kollade även på en madrass som jag antagligen kommer köpa. vill ha en stor till gbg. fyfan vad jag längtar seriöst, !

idag har jag inte häller gjort så mkt faktiskt, min mamma fixade min bal klänning, vi gjorde den lite mindre och sådär.
jag ska även börja sola imorgon, måste ju vara brun föfan =).
ingen u20träningen idag häller. sitter nu med ansiktmask och hårinpackning, sen ska jag fixa naglarna, måste klippas eftersom det är träning imorgonm åååhh hoppas alla kommer  på träningen så vi kan spela =)
på tal imorgon, så börjar ju skolan -.- gaaaah jag orkar verkligen inte! aja inte långt kvar till sommar lovet nu! plus att det vi går bara fyra dagar den här veckan, sen i helgen sover jag över hos syssling då händer det grova grejer vettni och på söndag kommer en turkisk kändis in till stan, hon e skitbra så dit ska vi. så nu har jag nånting att se fram emot ! =)

okej det blev ett konstigt inlägg men orkish inte bry mig! nu ska jag taggish tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0